Friday, January 17, 2020

ON CALL OBSTETRIK

ON CALL OBSTETRIK Kisah ini terjadi terhadap seorang houseman (HO) malang di sebuah hospital di Petaling Jaya. Houseman itu kini masih berjaya meneruskan kariernya sebagai...

Bulu

BULU Selepas mendapat keputusan SPM tahun 2001 yang agak cukup cukup makan, aku telah diterima masuk ke sebuah kolej kelolaan MARA di bandar Kuantan. Beruntungnya...

Nombor 4

Nombor 4 Selepas hampir tiga tahun meninggalkan rumah dua tingkat ini, hari ini aku berdiri di hadapan rumah tersebut. Perasaan aku ketika ini masih sama...

Kelkatu

KELKATU - Suzalawati Aziz ‘Manusia ibarat kelkatu yang mudah tertarik dengan keindahan cahaya’ Dia lapar. Sudah beberapa hari dia memburu. Malam ini dia mengintai-ngintai di sebalik...

Steak

STEAK Nil Kuhaku "Amboi, ralitnya dia tengok tv!“ Aku terasa peha aku ditepuk. Tergamam, aku melihat tuan badan yang menepuk peha aku. Sepupu isteri aku, Nana tersenyum...

Gangguan Sihir

Gangguan Sihir by MrSilent Mask Kejadian aneh yang aku alami,aku rahsia kan dari pengetahuan hasrul kerana aku sendiri tidak pasti adakah aku bermimpi atau ini semua realiti....

Jalan Akhir,Eka

JALAN AKHIR,EKA! By CikEdot Tahun 2015 Lokasi: IOI Mall Usai urusanku di Putra Height. Terdetik hati untuk singgah ke IOI Mall. Alang-alang. Selesai kereta diparkir, aku berjalan menuju...

SATAY

SATAY Khamis malam Jumaat aku cuti. Aku bukak stall burger je,aku dah deal dengan awek aku nak ambik dia malam nanti nak pujuk dia lah...

Nasi Kangkang Suami

Tajuk: NASI KANGKANG SUAMI Aku sebagai Safura Elisa. ## Orang kata ‘Jodoh Tak Kemana’. Aku tak percaya sehingga saat majlis akad nikah aku setahun yang lepas… Lelaki yang menyebut...

Di Santau Bunian

DI SANTAU BUNIAN KARYA Ariff Budiman Zainal Abidin ====================== Kepada mereka yang suka aktiviti lasak terutama sekali hiking, ingin aku kongsi cerita dari seorang anak muda bernama Faiz...

CERITA POPULAR

PERHENTIAN BAS

PERHENTIAN BAS Xander Xavier =============================== Rafiq sedang memandu motor skuter ego miliknya untuk pulang ke rumah setelah penat bekerja di siang hari. Dia adalah seorang pegawai bank....

Mak Andam Chempaka

KULIT

DUGAAN SI TUKANG URUT

SEAT 22